עמוד ראשי     |      הוסף אתר     |      אודות     |      צור קשר    |      פרסם באתר      ישנם 758 אתרים מאונדקסים

ספורט - פעילות גופנית וכושר

לעולם לא מאוחר מידי להתחיל להתאמן, גם בגיל הזהב חשוב לעסוק בספורט, בעמוד זה תמצאו את מיטב האתרים העוסקים בספורט לגיל הזהב.



קישורים בקטגוריה ספורט עמוד 1:

אורלי אורן הסטודיו לפילאטיס קלאסי
פילאטיס? האם נכון לצעירים? צעירים בגילם בלבד? ומה בקשר לצעירים ברוחם? האם נותן מענה לסבתא? דודה ו/או השכנה בת ה-60/ 70 פלוס? ועוד? לדעת מומחים התשובה הינה חיובית. פילאטיס תורם לתחושה הגופנית הטובה, מחזיר מפרקים לעבודה מלאה, תורם לשיפור שיווי המקל והיציבה ומונע נפילות ופציעות. אורלי אורן, בעלת המכון הקימה וניהלה את ביה'ס למדריכי שיטת הפילאטיס הגדול והמוביל בישראל ובעולם וכיום מציע שיעורי פילאטיס בתל אביב במכון פרטי אשר מתאים גם לבני גיל הזהב - מידע נוסף

http://www.orlyoren.co.il


חוויה בתנועה - התעמלות לגיל הזהב
חוויה בתנועה התעמלות לגיל הזהב על ידי הדרכתה של אביבית רז, המעניקה הדרכה חוויתית בסגנון ייחודי. חוג התעמלות דרך תנועה, נשימה ומגע, עם מוזיקה בהתאם לקצה. חוג ההתעמלות מטרתו לפתח ולשמור על היכולת הגופנית, לשיפור הגמישות של השרירים, מניעת הידלדלות העצם - אוסטיאופורוזיס שיפור שיווי המשקל ושיפור הקורדיניציה בגופנו עבודה על חגורת כתפיים, צוואר וחיזוק הברכיים. מגוון של חוגי התעמלות עם מכשירים שונים. - מידע נוסף

http://www.gil3.co.il/detail/link-25.html


נפלאות התנועה לגיל השלישי
פעילות תנועה מודעת עם מוזיקה לעצמאיים, דמנטים ותשושים. הפעילות ברובה בישיבה על כסאות, נמשכת בין 45 דק' לשעה ומשפרת תפקודים פיזיים (שיפור שיווי המשקל, היציבה והקואורדינציה וחיזוק העצם) וחברתיים. על המדריכות: טל - סיימה לימודי תואר ראשון BA בתיאטרון ומחול והתקבלה ללימודי תואר שני בתרפיה בתנועה. יעל – בעלת ניסיון רב בהדרכת אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים ומתמחה בעיסוי הוליסטי רפואי להגמשת הגוף ולהגדלת טווח התנועה. - מידע נוסף

http://tedarim.org/workshop/%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94-%D7%AA%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%A9/


יעל קוריצקי- מאמנת כושר אישית
נמצאים בגיל הזהב ורוצים לשמור על כושר גופני טוב שיסייע לכם במניעת מחלות? יעל קוריצקי, מאמנת כושר אישית ומקצועית תגיע אליכם עד הבית עם תוכנית אימונים אישית, שתסייע לכם במניעת בעיות רפואיות שונות וכן בשמירה על אורח חיים בריא. האימון של יעל אורך שעה, ובמהלכו היא נחשפת למגבלותיכם הגופניות ויחד איתכם היא בונה תוכנית אימונים המותאמת לבעיות הרפואיות ממנה אתם סובלים. במקביל לטיפולים, יעל מייעצת בנושאים תזונתיים ונותנת טיפים לשמירה על איכות חיים בריאה.נוסף על היותה מוסמכת על ידי בית הספר למדריכים בוויינגייט, יעל קוריצקי מחזיקה בתואר אלופת הארץ בג'ודו - מידע נוסף

http://meamenet.co.il/


אילה נומברג- פילאטיס לגיל הזהב
אילה נומברג הינה בוגרת מכון וינגייט ומורה בכירה בהתעמלות ובפילאטיס לכל הגילאים, ביניהם גיל הזהב. התעמלות ושמירה על כושר בקרב בני גיל הזהב הינם חשובים, שכן דרך תרגילי ההתעמלות עובדים המבוגרים על שיפור הנשימה, חיזוק העצמות, שיפור היציבות וכדומה. בנוסף בונים המבוגרים יחד עם אילה תוכנית אימונים המותאמת ליכולתם וכן לבעיותיהם הרפואיות. באתר, ניתן ליצור קשר עם אילה ולהירשם לשיעורי ההתעמלות - מידע נוסף

http://www.fitnessayala.com


קיה יוגה - יוגה למבוגרים
קיה קרנברג, הינה מורה מקצועית ליוגה(בוגרת מכון ווינגייט), המתמחה בין היתר גם בלימוד יוגה לבני גיל הזהב. תרגילי יוגה חיוניים לבני הגיל השלישי, שכן התרגילים תורמים לבעיות רפואיות רבות, עוזרים לגמישות הגוף, משפרים את בעיות שיווי המשקל וכן תורמות לשיפור הזיכרון. שיעורי היוגה הינם במתכונת מצומצמת, כך קיה תוכל להתאים את התרגילים לבעיות הרלוונטיות לכל אחד מכם. - מידע נוסף

http://www.isyoga.co.il/


יוגה טיפולית - יוגה לגיל הזהב
יוגה היא טכניקה המשלבת תרגילי נשימה ותנוחות להשגת אורח חיים בריא. היתרונות של תרגול יוגה בגיל הזהב הם רבים, בפרט חיזוק ומניעת דלדול עצם – אוסטיאופורוזיס. בנוסף, יוגה טיפולית תורמת במצבים הבאים: הפחתת כאבים, שיקום לאחר פציעה, שיפור מערכת העצבים, מערכת העצמות, דרכי העיכול ועוד. מאז ומתמיד תרגול יוגה ניחן בסגולותיו לאיזון הנפש, שחרור לחצים וכעסים. באתר הבית של יוגה טיפולית תקבלו מידע מקיף למי מתאים לתרגל יוגה, מה תרומתה של היוגה בגיל הזהב, למי הוא מתאימה ועוד. - מידע נוסף

http://www.yogatipulit.co.il/66243/goldenage


ספיר ספורט - חדר כושר לגיל השלישי
ספיר ספורט הוא אתר בתחום ספורט ואימוני כושר לגיל השלישי. באתר תוכלו לקבל מידע אודות האימונים המתאימים בגיל הזהב, על סיבולת לב ריאה, קצב חילוף החומרים, חשיבות האימון האירובי, עבודה על שיווי המשקל ויציבות הגוף, אימוני התנגדות ועוד. באתר הנחיות והסברים כיצד לבצע את התרגילים גם בבית. בכדי לבגיע לאימון במכון הכושר יש לעבוד מבדק רפואי המותיר את תקינות מצבכם הרפואי. - מידע נוסף

sapir.ac.il


אימוני כוח לגיל הזהב
באתר מאמן כושר אישי תוכלו לקבל מידע אודות אימוני כוח לגיל הזהב. נמצא כי לאימוני כוח בקרב הגיל השלישי יש יתרונות רבים, היתרון הבולט ביותר הוא השיפור ביכולת הפיזית של הגוף לבצע את הפעילויות היומיות, כגון: הליכה, קימה מן המיטה, עליה במדרגות, יציאה לקניות, הרמת משאות ועוד. אלו סוגים של אימוני כוח מתאימים לגיל הזהב? מהי תדירות האימונים הרצויה בגיל זה? ואיך מתחילים להתאמן? כל המידע אודות שיפור היכולת הפיזית והנפשית על ידי אימוני כוח בגיל הזהב. - מידע נוסף

http://www.gmybox.com/


אתנחתא - קורס לחיזוק רצפת האגן
אתנחתא הינו מקום בו תוכלו למצוא מגוון קורסים לגיל השלישי. הקורס הבולט ביותר הוא קורס לחיזוק רצפת האגן בו תקבלו ידע תיאורטי ומעשי על חשיבות שרירי רצפת האגן, תתרגלו בעזרת יוגה ופילאטיס תרגילים למניעת צניחת רחם, צניחת שלפוחית השתן, אי שליטה על הסוגרים ועוד. הקורס הוא בהנחיית גזית מרגלית, פזיותרפסטית, עובדת במכון שיקום אורתופדי, מדריכת הכנה ללידה והורות של משרד הבריאות. - מידע נוסף

http://www.at-studio.co.il/


דרור רז - פילאטיס למבוגרים
אתר הבית של המרכז הישראלי לפילאטיס, רשת ארצית בהנהלת דרור רז - מורה ותיק הפועל למעלה מ-20 שנה. המרכז מציע מגוון של חוגים לכל הגילאים ובפרט פילאטיס לגיל הזהב. באתר תוכלו לקבל מידע מקצועי על אימון הפילאטיס ועל תרומתו לבריאות הגוף והנפש של האדם. פילאטיס בגיל מבוגר הוא כלי נפלא לחיזוק היציבות, שיווי המשקל, שרירים ומפרקים. - מידע נוסף

http://www.pilates.co.il/


המרכז למצויינות בשחיה - התעמלות במים לגיל הזהב
במרכז למצויינות בשחיה ניתן למצוא פעילויות מים לגיל הזהב. כמו כן במקום ישנם קורסי שחיה בריאותית, התעמלות מים,טיפולים הידרותרפים הניתנים על ידי הידרותרפיסטית מומחית לבעיות גב, שיקום הגב והמפרקים, בבריכה מקורה ומחוממת בלב הטבע. - מידע נוסף

http://www.swim1.co.il/


טיולי אופניים - דור שלישי
אתר דור שלישי מאפשר לקבל מגוון מסלולים של טיולי אופניים המיועדים לבני גיל הזהב – המסלולים פרוסים בכל רחבי הארץ והינם ברמת קושי קלה עד בינונית. אם אהבתם בעבר לרכב על אופניים הגיע הזמן לחדש את התחביב בנופי ארצנו. באתר ניתן למצוא מסלולים מומלצים לרוכבי אופניים בכל גיל החל מהדרום ועד לצפון – יש לכם טיול מומלץ אשר מתאים לבני הגיל השלישי? נשמח לקבל תאור מסלול ולפרסמו באתר כולל חוויות אישיות, המלצות והצעות לשיפור. מסלולים מומלצים – יער בארי, פארק יער שוהם, ראש הנקרה ועוד. זה הזמן לטיול אופנים! - מידע נוסף

http://www.dorshlishi.co.il


מרכז הידרותרפי שער הנגב
מרכז הידרותרפי שער הנגב מקיים פעילות המתקיימות בחדר הכושר לגיל הזהב. הפעילות מתקיימת בימים א', ג', ו – ה'. באמצעות פעילות גופנית מותאמת הכוללים תרגול אירובי, תרגול כוח והתנגדות ותרגול יציבה ותנועה ניתן לשפר את הבריאות וסגנון החיים של שני גיל הזהב. התעמלות זו תורמת לשיפור תפקודי גוף ונפש. במקום חוגי התעמלות הכוללים פעילות ריצה והליכה המשפיעים על פעילות מערכת לב ריאה וחלץ דם, אימוני התנגדות כוחו שמפרים את קצב חילוץ החומרים ומפחית את הנפילות בקרב בני גיל הזהב. שיעורי יציבה ותנועה, לחיזוק השרירים בגף וצפיפות העצם. - מידע נוסף

sapir.ac.il


בחר עמוד: 1  2  

אתרים חדשים:

מבזקי חדשות:

מפת האתר | תקנון